Uz Unisend pakomātu | 2,79 € vai 0 €, ja pirkuma summa ir 100 € vai lielāka. |
Uz Itella pakomātu | 3,29 € vai 0 € pirkumiem par 150 € vai vairāk |
Uz Venipak pakomātu | 3,99 € vai 0 € pirkumiem par 200 € vai vairāk |
Uz Omniva pakomātu | 5,99 € vai 0 €, ja pirkuma summa ir 200 € vai lielāka. |
Ar kurjeru uz mājām vai biroju | 5,99 € vai 0 € pirkumiem par 200 € un vairāk |
Piegādes laiks katrai precei ir individuāls, un precīzāks piegādes laiks ir norādīts preces iekšējā lapā. Ja prece ir noliktavā un pasūtījums ir iesniegts līdz plkst. 13:00, mēs nosūtīsim sūtījumu tajā pašā dienā. No brīža, kad sūtījums ir saņemts, kurjeri parasti piegādā sūtījumu Lietuvā nākamajā darba dienā. Vidējais piegādes laiks ir 3-5 darba dienas.
Mēs piegādāsim sūtījumu(-us) uz jūsu izvēlēto LP Express pasta nodaļu. Pasta nodaļu sarakstu var atrast šeit. Kad sūtījums tiks nogādāts līdz saņemšanas punktam, jūs saņemsiet īsziņu ar PIN kodu, kuru varēsiet ievadīt pasta nodaļā, lai saņemtu sūtījumu. Sūtījums tiks uzglabāts LP Express saņemšanas punktos 72 stundas pēc apstiprinājuma saņemšanas, ka pasūtījums ir piegādāts un ir gatavs saņemšanai. ja norādītajā laikā sūtījumu neatsauksiet, tas tiks atgriezts sūtītājam.
Mēs piegādāsim sūtījumu(-us) uz Jūsu izvēlēto Itella pasta nodaļu vai savākšanas punktu. Pasta nodaļu sarakstu var atrast šeit. Kad jūsu sūtījums būs nogādāts pasta nodaļā, jūs saņemsiet īsziņu ar PIN kodu, kuru varēsiet ievadīt pasta nodaļā, lai saņemtu savu sūtījumu. Itella savākšanas punkti uzglabās sūtījumu 7 dienas pēc apstiprinājuma, ka pasūtījums ir piegādāts un ir gatavs saņemšanai. Ja šajā laikā sūtījums netiek saņemts, tas tiek atdots atpakaļ sūtītājam.
Mēs piegādāsim sūtījumu(-us) uz jūsu izvēlēto Venipak pasta nodaļu vai savākšanas punktu. Pasta nodaļu sarakstu var atrast šeit. Kad sūtījums būs nogādāts pasta nodaļā, jūs saņemsiet īsziņu ar PIN kodu, kuru varēsiet ievadīt pasta nodaļā, lai saņemtu sūtījumu. Sūtījums tiek uzglabāts Venipak savākšanas punktos 5 darba dienas pēc apstiprinājuma saņemšanas, ka pasūtījums ir piegādāts un ir gatavs saņemšanai. Ja noteiktajā termiņā sūtījums netiek saņemts, tas tiek atdots atpakaļ sūtītājam.
Mēs piegādāsim sūtījumu(-us) uz jūsu izvēlēto Omniva pasta nodaļu. Pasta nodaļu sarakstu var atrast šeit. Kad sūtījums būs nogādāts savākšanas punktā, jūs saņemsiet īsziņu ar PIN kodu, kuru varēsiet ievadīt pasta nodaļā, lai saņemtu sūtījumu. Sūtījums Omniva savākšanas punktos tiks uzglabāts 7 dienas pēc apstiprinājuma saņemšanas, ka pasūtījums ir piegādāts un ir gatavs saņemšanai. Ja sūtījums netiek saņemts norādītajā termiņā, tas tiek atdots atpakaļ sūtītājam.
Mēs piegādāsim sūtījumu(-us) uz jūsu adresi Lietuvā. Kad preces būs nodotas kurjeram, mēs jūs informēsim par to pa e-pastu un nosūtīsim jums pasūtījuma izsekošanas saiti. Pirms kurjers ieradīsies, viņš jūs informēs par plānoto piegādes laiku, zvanot pa tālruni vai sūtot īsziņu.
Pieņemot vai saņemot pasūtījumu, lūdzu, pārbaudiet sūtījuma(-u) stāvokli un parakstiet rēķinu (pavadzīmi) vai jebkuru citu nodošanas un pieņemšanas dokumentu. Ja pamanāt sūtījuma un/vai sūtījuma(-u) ārējā izskata bojājumus vai neatbilstības sūtījuma(-u) piegādē, noteikti izdariet par to atzīmi rēķinā, pavadzīmē vai citā sūtījuma pieņemšanas dokumentā un mūsu pārstāvja, kas jums piegādāja preces, klātbūtnē sastādiet brīvas formas apliecinājumu par sūtījuma un/vai sūtījuma(-u) bojājumiem/neatbilstībām, klātesot mūsu pārstāvim, kas piegādāja preces.