Preču atgriešana
Kā atgriezt preces?
Mēs cienām savus klientus un piedāvājam tikai augstākās kvalitātes preces. Taču, ja gadās, ka preces ir nekvalitatīvas vai neder, jūs varēsiet tās atgriezt, ja tās atbilst turpmāk aprakstītajiem nosacījumiem un noteikumiem.
Lai atgrieztu preces, vispirms aizpildiet preču atgriešanas veidlapu tiešsaistē. Veidlapa ir pieejama vietnē https://beautyway.lv/return-add.
Kad būsiet aizpildījis veidlapu, mēs ar jums sazināsimies, lai informētu par turpmāko rīcību.
Uzmanību! Preču atgriešanu var veikt tikai pēc tam, kad ir aizpildīta tiešsaistes atgriešanas veidlapa un saņemts apstiprinājums!
Reģistrētiem lietotājiem atgriešana ir vienkāršāka! Kad esat pieteicies savā kontā, blakus pasūtījuma informācijai atradīsiet ātrās atgriešanas pogu.
Kad es nevaru atgriezt preces?
Mums ir tiesības neatmaksāt naudu par precēm, ja:
- atgrieztā prece ir lietota;
- atgrieztā prece ir bez oriģinālajām etiķetēm;
- atgrieztā prece ir sliktā stāvoklī vai bojāta.
Atgriežot preces, jāievēro šādi nosacījumi:
- atgrieztajām precēm jābūt oriģinālajā iepakojumā un labā stāvoklī;
- precēm jābūt labā stāvoklī;
- precei jābūt labā stāvoklī (bez bojātām etiķetēm, bez atlīmētas aizsargplēves utt.) (tas neattiecas uz zemas kvalitātes preču atgriešanu);
- atgrieztai precei jābūt tādā pašā stāvoklī, kādā tā tika iegādāta;
- precei pievienotie pirkuma dokumenti (ja tā nav iegādāta tiešsaistē).
Lūdzu, ņemiet vērā, ka mazumtirdzniecības noteikumos parfimērija un kosmētika ir iekļauta to preču sarakstā, kuras nav atgriežamas. Šajā sarakstā iekļautās preces var atgriezt tikai tad, ja tās ir apmierinošas kvalitātes un ar pārdevēja piekrišanu.
Kur es varu atgriezt preces?
Ja prece tiek atgriezta pārdevēja vainas dēļ (piemēram, prece ir bojāta, nekvalitatīva, nepareiza utt.):
- Mēs izsauksim kurjeru uz jūsu norādīto adresi, lai viņš paņemtu preces un nogādātu tās mums.
Ja vēlaties atgriezt preces citu iemeslu dēļ:
- Venipak pasta nodaļā: Balčikonio g. 19, Viļņa, Lietuva
- Unisend pasta nodaļā: V. Gerulaičio g. 10, Viļņa, Lietuva
- Omniva pasta nodaļai: Ozo 18, Viļņa, Lietuva
Uzmanību! Atgriešanu var veikt tikai pēc tam, kad aizpildīta atgriešanas veidlapa tiešsaistē un saņemts apstiprinājums!
Cik maksā preču atgriešana?
Ja prece tiek atgriezta pārdevēja vainas dēļ (piemēram, prece ir bojāta, nekvalitatīva, tā nav tā pati prece, kas norādīta pasūtījumā u. c.), mēs segsim piegādes izdevumus. Visos pārējos gadījumos jūs varat nogādāt preces mums jums ērtā veidā, taču piegādes izmaksas būs jāsedz pašam. Ja preces tiek atgrieztas atpakaļ ne pārdevēja vainas dēļ, klientam netiks atmaksāti pārdevēja veiktie piegādes izdevumi (ja tādi ir).
Cik ilgi es varu atgriezt preces?
Jūs varat atgriezt preces 14 dienu laikā no to saņemšanas dienas.
Cik ilgā laikā tiek atmaksāta nauda?
Kad būsim saņēmuši preci, mēs to novērtēsim, un, ja viss būs izdarīts pareizi un tiks ievēroti visi noteikumi, mēs jums atmaksāsim naudu 3-5 darba dienu laikā. Mēs atmaksāsim naudu uz to pašu kontu, no kura tika veikts maksājums, vai uz kontu, kas norādīts atgriešanas brīdī.
Kā pareizi iepakot preces?
Atgrieztajām precēm jābūt iesaiņotām tajā pašā iepakojumā, kurā tās tika piegādātas. Ja iepakojums ir bojāts vai vairs nav pieejams, iepakojiet preces jebkurā citā iepakojumā, kas atbilst kurjera prasībām. Iepakojumam jābūt pilnībā aizzīmogotam. Ja preci sūtāt atpakaļ ar kurjerpastu vai uz pasta nodaļu, pirms jaunas uzlīmes uzlikšanas rūpīgi atlīmējiet veco pakas uzlīmi vai uzlīmi uzlīmējiet tai pašā vietā virsū.
Vai jums ir vēl kādi jautājumi?
Sazinieties ar mums info@beautyway.lv